Logotypy

Oferujemy logotypy: charakterystyczne, o ciekawej, nietuzinkowej grafice, idealnie pasujące do filozofii Państwa marki, w konkurencyjnych cenach. Koniecznie sprawdź jakie logotypy wykonaliśmy już w naszym Studio! Dla Państwa również będziemy mieć wiele propozycji!

Czy zastanawiali się Państwo, z czym kojarzona jest Państwa firma? Jeżeli konkretna firma nie posiada eleganckiego, rzucającego się w oczy logotypu, a więc znaku wraz z hasłem reklamowym, mottem firmy, klientowi bardzo trudno jest skojarzyć firmę z produktem. To właśnie logotyp jest najlepszym łącznikiem pomiędzy firma, a klientem. Jeżeli jeszcze nie masz logotypu - zgłoś sie do nas! Jeśli zakładasz firmę, a nie masz pomysłu na logo - pomożemy Ci!

PROFESJONALNE LOGO

LOGO KREUJE IMAGE FIRMY
KLUCZOWA WARTOŚĆ POWINNA BYĆ WIDOCZNA W LOGO

Logo, które jest odzwierciedleniem tego wizerunku jest umieszczane wszędzie – na stronie internetowej, wizytówkach, ulotkach, fakturach. Sam charakter logotypu powinien więc oddawać specyfikę konkretnej branży i marki.
LOJALNOŚĆ KLIENTÓW
SKOJARZENIA PROWADZĄ DO KREOWANIA MARKI.

Poprzez powtarzalność i kojarzenie marki wśród odbiorców buduje się lojalność wobec firmy. Gdy logo już zdobędzie uwagę potencjalnych klientów, następnym krokiem jest powtarzanie go tak często, jak to tylko możliwe, aby zapadło w pamięć
NARZĘDZIE MARKETINGOWE
LOGO GŁÓWNYM POWODEM SPRZEDAŻY PRODUKTU.
Posiadanie produktów z tym małym prostym znaczkiem stało się symbolem statusu społecznego. Dobrze zaprojektowane logo mówi wiele o zaangażowaniu przedsiębiorcy do swojej działalności i może stać się bronią marketingową.

CZAS NA ZMIANY

Odświeżenie wizerunku firmy, czy też projekt logotypu firmy? Wszelkie decyzje o modyfikacji logotypu wymagają przemyślenia. Czasami zmiany są niezbędne, aby dotrzymać kroku innym firmom, nadążyć za modą, trendami i trafiać w gusta różnych ludzi.

Nowy projekt logo firmy, w ogóle wszelkie nowości, nie tylko projekty logotypu firmy, które mają wpływ na wizerunek firmy, powinny być wprowadzane w porozumieniu z klientami. Najczęstsze powody odświeżenia wizerunku:

  • uproszczenie znaku graficznego (logo firmy), w celu zwiększenia jego czytelności
  • utworzenie nowej struktury z dwóch lub więcej niezależnych wcześniej firm
  • dynamiczny rozwój firmy powoduje zmianę profilu lub zakresu działania

 

 

 

 

Przykładowe Realizacje: